مه ياسمه ياس، تا این لحظه: 14 سال و 9 روز سن داره

مه یاس عشق مامانی و بابایی

روز دخملی هاااااااا

1390/7/9 12:31
1,836 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

روز همه دختر های گل ایرونی مبارک

من و بابایی خیلی خیالها واسه روز دخملی داشتیم ، اما از بدشانسی مه یاسی یک کمکی سرما خورد و مریض شد واسه همینم کمی خیالهامون و ساده تر کردیم

مه یاس هپلی مریض!!!!

اولش واسه عشقمون یک کم خرید کردیم

١-یک لباس ناناس

١-یک جوراب شلواری ناناس تر

٢- دو جفت جوراب مملی

٣- یک جفت کفش عسلی

٤- یک شلوار لی!

بهدشم بردیمش شهر بازی کلی تاپ سرسره بازی و برای اولین بار انداختیمش تو اتاقک توپ

اتاق توپ

البته چون مه یاسی خیلی خیلی می ترسید زیاد وول می خورد و عکس هاش خیلی خوب نشدند

بعدشم که آخر شب یک مغازه دوچرخه فروشی باز بود مه یاسی پیله کرد که دوچرخه جدید( به زبون خودش موتو )میخواد ما هم چون روز دخملی بود دست رد به سینه اش نزدیم

خلاصه این خوش خوشی ها باعث شد حال دخملم بهتر بشه این بهترین هدیه روز دختر بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سحر
9 مهر 90 12:35
واییی عززیز خاله روزت مبارک
چه هدیه هایییی

ایشالا همیبشه ساالم باشی



فدات بشم عزیز
شوهر دختر خاله و خود دختر خاله
10 مهر 90 10:43
سلام
خوش به حال مه یاس خانم
روزت مبارک دختر نازم
راستی همراه مامان و بابا به سالگرد عقد ما دعوتین زود بیاین
آدرس: http://ebad1625.blogfa.com/post-460.aspx


مرسی عموییییییییییییییی
سعید ترشیزی
11 مهر 90 19:46
سلام بر مادر زن گرامی
شما پای مبارک رو برداری ما اون زیر تشریف داریم !
ای بابا! حالا تو این روزگار که همه نون حلال می خورن من از کجا واسه دخمل شما نون غیرحلال پیدا کنم ؟!

روز دختر رو من خودم از طریق تله پاتی به مه یاس جونم تبریک گفتم ... یادتونه همون روز ساعت 8شب یکهو یه لبخند ملیحی زد ... همون بود !




خوش بحال مه یاس جون که روز دختر اینقدر هدیه های قشنگ قشنگ گرفته

اینم هدیه من





ممنون داماد عزیز

مامان ماهان
12 مهر 90 1:07
عزیز دلم روزت مبارکههههههههه
خوش به حالت با کادوهای خوشگلی که گرفتی دست مامان و بابا درد نکنه


مرسی خاله جونی
شوهر دختر خاله و خود دختر خاله
17 مهر 90 8:12
سلام مه یاس خانم و بابایی و مامانی عزیزش
دعوتید به قشنگترین خاطره من و یاس بانو
ما هم مثل شما یه امانتی از طرف خدا داریم
http://ebad1625.blogfa.com/post-465.aspx



مبارکه عزیزان!
سحر مامان آراد
17 مهر 90 12:57
سمیه جونم کجایی
مردم اینقد اومدم و نبودی چرا آپ نمی کنی؟؟؟


حق با شماست
شرمندم!