مه ياسمه ياس، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

مه یاس عشق مامانی و بابایی

♥ روز جهانی کوکچولوها مبببببببباااااااااااااارک ♥

1390/7/18 10:24
1,318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ,

روز جهانی کودک 

 کوچولو روزت مبارک !!

کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بود

* * *

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیم

* * *

نفسم 

شکست شیشه…
باز شد پنجره…!
چقدر تند دوید کودکی های
بازیگوش من

 

 

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود،

 ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ،

 ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم

منم یواشکی

روز کودک مبارک

منم مه یاس

مامانم می گفت:

خواب می دیدم بچه شدم

مثل گل باغچه شدم

پیرهن چین چین پوشیدم

دنبال توپم دویدم

اما وقتی بیدار شدم

دیدم که بچه نیستم

یک گل باغچه نیستم

خودم یه بچه دارم

گل توی باغچه دارم

بچه ی من گل منه

قمری و بلبل منه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سیما - مامان هلیا
18 مهر 90 11:49
روزت مبارک مه یاس خانم
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون سیما جون
مامان ماهان
18 مهر 90 22:58
روزت مبارکه مه یاس جونم