مه ياسمه ياس، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

مه یاس عشق مامانی و بابایی

واسه چی اسمت و گذاشتیم مه یاس

1390/2/26 10:49
4,478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر!
ببین بابایی واست چه حکایتی و تعریف می کنه!

شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

 


حرف های دل بابااحمد
پیامبر اکرم (ص) فرمودند : اولین بخشش و عنایت شما به فرزندانتان، انتخاب نام نیکو می باشد.
سلام به همه ی دوستان عزیز
دخترمون، شیرین‌ترین ثمره زندگی من و مامان سمیه است که عاشقانه و با پیوندی الهى، با هم پیمان بسته ایم و خودِ مشترک را در وجود فرزندمون پرورش می‌دهیم شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن

روزی که مامان سمیه خبر پدر و مادر شدنمون رو بهم داد از خوشحالی نزدیک بود از تصادف کنم !... اما همونجا بودکه روح کوچیکش بدادم رسید و همون لحظه تصمیم گرفتم اگر نی نی مادختر شد مامانش اسمش و بگذاره !
خدا دخملی رو بعد از 4 سال بهمون داده بود اسم قشنگش هم مثل خودش هدیه ی مامانش بود برای بابایی !شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن
« مه یاس » اسمی بود که مامان سمیه از همه ی اسم های مورد نظر بیشتر دوستش داشت , گوشه ای از لقب حضرت فاطمه(س) الگوی تمام دختران ایرانی و به معنای «زیبا و با طراوت و بهاری» که البته مه یاس عزیز متولد بهار هم هست.
مامانی سپیده دم صبح روزی که می خواست بره بیمارستان و من و به دیدار دخترم دعوت کنه چند تا اسم نوشت و گذاشت لای قرآن و از من خواست تا یکیش و بردارم با اینکه قبلا با اسم دخترم مه یاس موافقت کرده بودیم اما بازم اسرار داشت که من باعث انتخاب اسمش باشم. منم بادیدن اسمی که انتخاب کردم اشک توی چشمهام حلقه زد. مامانی هم با دیدن اشک هام کلی گریه کرد یک جور هایی اسمت با اینکه از اسمای ائمه نبود از طرف خدا هم تایید شد به نظر من و مامانی اسم باید دلنشین و پر معنا باشه چرا که همه ی نی نی ها هدیه های الهی اند و پدر و مادر ها باید اسم نیکو به اونها هدیه بدهند .به امید سلامتی همه غنچه های باغ زندگی هامون.

 چند تا عکس مه یاس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماني
26 اردیبهشت 90 12:31
مه ياس .........
اسم خيلي خيلي قشنگيه ..................


ممنون مامانی تیر ماه
سمیرا مامان سپهر
28 اردیبهشت 90 19:04



مرسی از سر زدنت
علی
31 اردیبهشت 90 23:05
سلام...وای چقد مه یاس خوشمله تو این عکسا..آره اسمشم مثه عکساش عالیه... منم آپم...
مامان ماهان
1 خرداد 90 13:29
ای جان خیلی اسمت خوشگله عزیزم دوست جونم لینکت کردم
hamed sh
25 آبان 90 23:54
سلام خيلي اسم خوبيه راستش من تازه ميخوام بچه داشته باشم من عشقمو خيلي دوس دارم يه لحظه فكر كردم با هم ....؟ من مخوام اگه پسر بود بذارم ياس


سلام ممنون
خوشبخت باشین.
مهسا
31 شهریور 96 1:28
یاس اسم دختره...