مه ياسمه ياس، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

مه یاس عشق مامانی و بابایی

مه ياس 15 ماهه!

1390/5/23 9:25
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ي دوست جون هاي عزيز.قلب

ببخشيد از اينكه ماماني اين سري دير آپ مي كنه!خجالت

آخه يه مدته خيلي خيلي سرش شلوغه!سوال

اما اينبار با يك پست خيلي پر بار و طولاني اومده.نیشخند

از اينكه هميشه با ماييد خيلي خوشحاليم.هورا

لطفا حتما حتما ادامه مطالب و ببينيد آخه كلي عكس خوش تيپ از من توشه!از خود راضی

حرفهاي دخملي 15 ماهه!

دوست جون هاي گلم من و بابا احمد و مامان سميه روزهاي شيريني و كنار همديگه داريم

از وقتي كه من مي تونم با ايما و اشاره و يك كوكچولو حرف زدن خواسته هام و به ماماني و بابايي بفهمونم خيلي آرومتر و خانوم تر شدم!

ببينيد چطوري تو كافي شاپ عمو رضا شير پسته مي خورم(مي ريزم!)

مه  ياس شير پسته خور

حالام با شهروز جون سر كار مامان شام دعوتيم پيش دوست جون هاش

شهروز و مه ياس

پشت بوم مامانی هم صفایی داره ها!!!!!!!!!!

پشت بوم ماماني

اينم از تريپ جديدم

تريپ جديد

مدل جديد راه رفتن همراه با رقصيدنم!

برقص

اينم ادامه قدم زدن در سواحل كاليفرنياي (خونه مامان بزرگ)!!!

كاليفرنيايي!

وبعدشم فضولي تو بوفه كه ماماني زود مچم و گرفت

فضول بوفه

ببينيد من ديگه تنهايي سوار ماشينم ميشم ها!

ماشين سواري

ماشين

اينم اولين عكسم بعد از كچل شدنمه!

مه ياس كچل!

ضمنا هنر جدیدم دستبرد به بانک مامانمه!!!!!!!!!!!

دزدي مه ياس

دزد كوچك

بانك مامي

بزرگترين دستبرد قرن!

پول ها رو برداشتم و رفتم خريد ! حالا چي بخرم؟

چي بخرم؟

آهان فهميدم. يافتم!

يافتم!

خودشه!

خودشه

عجب خريد دلچسبي بود !

احساس رضايت

با ماكاري ندارين! ما كه رفتيم لالالالالالالالالالالا!!!!!

لالا

ترپمو ببينيييييييييييييييييييييييييييييييين!باي

باي!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر
19 مرداد 90 12:21
سلام سمیه جون چه عجب ایشالا همیشه به خوشی بگذره اما من ادامه مطلب رو نمیبینم
مامان ماهان
23 مرداد 90 14:20
واااااااااااااااااای چقدر ناز و خوشگل شدی خدا حفظت کنه سمیه جونم دستت درد نکنه با عکسای ناززززززززززززززززززی که گذاشتی عسل خانم و ببوس