مه ياسمه ياس، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

مه یاس عشق مامانی و بابایی

مه ياس تنهاي تنها راه ميره

1390/3/7 13:23
1,436 بازدید
اشتراک گذاری
 

دختر قشنگم جمعه هفته ي قبل رفتيم خونه دختر خاله فاطمه جون و تو دخمل ناناسم خيلي خيلي خوشحال بودي آخه اولين بار بود كه رفته بودي خونه دختر خالهdeborah.mihanblog.com

دختر خاله فاطمه

البته تو واقعا خونه ي فاطمه جون و آقا عباد دخمل خيلي خوبي بودي و اصلا كار بدي نكردي! deborah.mihanblog.com

جاي تعجب بود اما مرسي ماماني از آبرو داريت فكر كنم ديگه خيلي خانم شدي گل دخترم

گل دخمل

البته اوقات ناخوشيتم ديدنيه!

deborah.mihanblog.com

نمونش مدل قهر كردن جديدته!

قهر مه ياس

deborah.mihanblog.com

از همه مهمتر تنهايي راه رفتنته كه تماشاش خيلي براي من و بابايي لذت بخشه! ما بعدازظهرها ساعتها راه رفتن و زمين خوردن هات و نگاه مي كنيم همه ي خستگي روزانمون با ديدن ادا و اصول هات در مياد عشق نازمون مه ياسي!

مه ياس خودش راه ميره

deborah.mihanblog.com

عشق بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
7 خرداد 90 16:04
آفرین مه یاس گل که شیطونی نکردی
علی
7 خرداد 90 22:17
سلام مامانی آره آبجی.حرف شما متین،ولی خب دیگه عشق به فوتبالو نمیشه کاریش کرد! اقلا تا وقتی که زن نگرفتم! ولی خب واسه من هنوز زوده که زن بگیرم. نه که نخا بگیرم دوس دارم ولی با این گرونیا و مشکلات فعلا بیخیالش شدم... میگن دعای متأهلا مستجاب میشه شما واسه جوونا دعا کن آبجی...مرسی از طرف من مه یاس خوشکله رو بوسش کن. ماشاا...خیلی خواستنیه خصوصا حالا که پا به راه شده
مامان مهدیا
8 خرداد 90 12:05
آفرین به مامان مه یاس که چنین وب قشنگی ساخته و آفرین به خود مه یاس خانم که اینقدر ناز و خانم .


مرسي ماماني
خجالتم دادين
مامان آتین
8 خرداد 90 14:07
فدای خودت و راه رفتنت خوشگل خالههههههههه
سعید ترشیزی
8 خرداد 90 19:15
سلام مامان مه یاس نی ناس ممنون که به وب من سر زدید . ایشالا دفتر که زدم شمارشو براتون می فرستم ! خوش به حال مه یاس جون که همچین پدر و مادر باحال و خلاقی داره . خیلی کار قشنگی کردین راستی چرا این مه یاس شما اینقدر نازه ؟! قصد ازدواج نداره ؟!