مه ياسمه ياس، تا این لحظه: 14 سال و 19 روز سن داره

مه یاس عشق مامانی و بابایی

روز مامانی جون جون

1390/3/3 13:30
684 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم:
قدمهایت را بر روی چشمانم بگذار، تا چشمانم بهشت را نظاره کنند...

مامانی !

ای زیباترین واژه هستی!فرشته

 روزت مبارک

کاشکی میشد بهت بگم چقدر صدات و دوست دارمفرشته

چقدر مثل بچه گی هم لالایی هات و دوست دارم

سادگی هات و دوست دارم

خستگی هات و دوست دارم

با تمام وجود دوستت دارم مامانی!

 ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛

تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛

تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛

تو دفتر رنج های نامکتوبی.

اکنون که من از تو هستی یافته ام جانم فدایت باد!

50c5775cef9d2fbac8c0aae40b76a23a مجموعه کارت پستال های تبريك روز مادر

نيمي از من مال تو
نيم ديگر هم مال تو
تمام قلب و احساسام وقف تو
به خدا دگر چيزي ندارم
همان هم مال تو
جان ناچيزم فداي موي تو
مادرم
اي عصاره ايمان
اي چكيده ايثار
اي خود عشق
عاشق بودن و عاشق ماندن
را به من هم بياموزماچ

روزت مبارک مامان جونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 13:28
سلام عيد شما مبارك
مامان مهرسا
3 خرداد 90 14:13
روز مادر بر شما مبارک
مامان ماني
5 خرداد 90 12:23
سلام ..... راستي روز مادر مبارك ............ ببخشيد دير جواب دادم ............... خيلي سرم شلوغ بود ........ بازم روزت مادر مبارك
مامان ماهان
5 خرداد 90 15:41
خیلی زیبا بود روزت مبارک........